۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

مختاری مطرح کرد:

تجميع خدمات نوروزي در مبادی ورودی لرستان زمینه رضایت مسافران را فراهم کرد

تجميع خدمات نوروزي در مبادی ورودی لرستان زمینه رضایت مسافران را فراهم کرد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: دبير ستاد مرکزي تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: تجميع خدمات نوروزي در مبادی ورودی لرستان زمینه رضایت مسافران را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عليرضا مختاري عصر سه شنبه در در بازدید از ستاد سفرهای نوروزی استان لرستان اظهار داشت: استقبال و ميزباني مطلوب لرستان از مسافران نوروزي نشانه تعامل و هماهنگي اعضاي فرابخشي ستاد تسهيلات سفر استان است.

وی ادامه داد: تجميع خدمات فرابخشي نوروزي شامل استقرار پايگاه هاي اطلاع رساني، امداد و نجات، اورژانس و اسکان در مبادي ورودي شهرهای استان لرستان در نخستين گام، شرايط ميزباني و استقبال از مسافران اين ايام را به بهترين وجه ممکن فراهم آورد.

دبير ستاد مرکزي تسهیلات سفرهای نوروزی با بيان اينکه همراهي و پشتيباني گردشگران نوروزي از سوي اعضاي فرابخشي برگرفته از مديريت مطلوب رياست ستاد تسهيلات سفر اين استان است، افزود: خوشبختانه با بررسیهای انجام شده مسافران نوروزی از روند خدمات رسانی و همچنین اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر رضایت داشتند.

رشد 120 درصدي اقامت در استان لرستان

رئيس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی نیز در این بازديد از نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزي استان لرستان ابراز رضایت کرد و رشد 120 درصدي اقامت در اين استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته را دستاوردي شايسته خواند.

منوچهر جهانيان در این رابطه گفت: تلاش جمعي و فرابخشي ستاد تسهیلات سفر اين استان دستاوردهاي قابل توجهي را در نوروز 92 به همراه داشته است که رشد 120 درصدي اقامت، رضايتمندي 100 درصدي مسافران و نيز ارتقاي سطح کيفي و کمي خدمات نوروزي نمونه هاي مهم آن هستند.

وي با بيان اينکه ضريب اشغال 100 درصدي مراکز اقامتي اين استان نشان از استقبال ويژه مسافران نوروزي و نيز موفقيت اعضاي ستاد تسهیلات سفر اين استان در اطلاع رساني و جذب گردشگران دارد، اظهار داشت: طي بازديد هاي صورت گرفته از محل اسکان، پايگاه هاي اطلاع رساني و مراکز فرهنگي و تاريخي استان شاهد رضایت مسافران بودیم.

جهانيان در ادامه به کارگيري تمامي ظرفيت هاي اقامتي و گردشگري و تلاش براي جلب رضايت مسافران نوروزي را اقدامي شايسته و قابل تقدير از سوي اعضاي ستاد تسهيلات سفر استان لرستان دانست.

کد خبر 2025239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha